lørdag den 22. marts 2008

Helsingør – DIN by

Jeg er opvokset i Helsingør og har stiftet min familie i Helsingør. Som helsingoraner og Konservativ vil jeg gerne arbejde for byen. I forårets række af borgermøder har vi i bestyrelsen lyttet til og talt med helsingoranere om de muligheder og udfordringer byen står overfor, og jeg ser indtil videre tre konservative mærkesager for fremtiden:

1. Fagligt løft i Helsingørs folkeskoler - bedre ledelse og rekruttering af de bedste lærere
2. En sund kommunal økonomi, på trods af de penge som udligningerne sender ud af kommunekassen og vestpå.
3. Helsingør som Nordsjællands mest attraktive by, med vores egne menneskelige og kulturelle værdier, som vi skal bruge aktivt til at trække nye borgere og fremtidens erhvervsliv til.

Borgermøderne under Fritænkeren fortsætter, næste møde er tirsdag om erhvervspolitik, det ser jeg frem til.

Helsingør – DIN by – er du enig, og hvad vil DU med byen?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Alle partier vil vel gøre noget for Folkeskolen, Kristian, så er dét en speciel konservativ mærkesag? Når det er sagt, kan jeg ud fra egne erfaringer kun bekræfte, at der er brug for bedre ledere. Hvorfor skal kun lærere kunne være skoleinspektører, hvorfor ikke tage professionelle ledere ind fra erhvervslivet??